Δέκα άμεσες δράσεις που μπορείς να κάνεις από την καραντίνα

visuals-irhF3-MSiXk-unsplash1

 

Πολλοί άνθρωποι οργανώνουν κινήσεις αλληλεγγύης για όσα άτομα βρίσκονται σε καραντίνα αυτή τη στιγμή. Υπάρχει ένας μεγάλος οδηγός για το πώς να το κάνουμε αυτό όσο το δυνατόν ασφαλέστερα: https://itsgoingdown.org/wp-content/uploads/2020/03/COVID-SupplyDistro-MASafetyPracticesZine-WEB.pdf

Και αν είσαι εσύ σε καραντίνα; Τι μπορείς να κάνεις που να έχει πραγματικό αντίκτυπο; Παρακάτω θα δείς δέκα ιδέες για τι θα μπορούσες να κάνεις.

 

1. Αλληλεγγύη στα φυλακισμένα άτομα

Για την οικονομική ενίσχυση των πολιτικών κρατουμένων-διωκόμενων στην Ελλάδα στείλε e-mail στον Αναρχικό Μαύρο Σταυρό. abcsalonica@yahoo.gr https://abcgr.espivblogs.net/

Για διεθνή αλλήλεγγύη στείλε λεφτά στο Διεθνές Αναρχικό Ταμείο Άμυνας https://afund.antirep.net/support/

Ομάδα στο Facebook για την αποσυμφόρηση των φυλακών εν μέσω Πανδημίας COVID-19: www.facebook.com/groups/65028280579853

 

2. Επικοινώνησε με άτομα που έχουν ανάγκες

Αυτά μπορεί να είναι η γιαγιά σου, οι σύντροφοί σου, οι συναδέλφισσές σου, οι άνθρωποι που ξέρεις πως είναι απομονωμένοι και ζούνε με κατάθλιψη, κλπ. Η φροντίδα είναι πάντα άμεση δράση.

 

3. Οργανώσε ηλεκτρονικές ομαδικές και συνομιλίες για την κοινότητά σου.

Αυτό μπορεί να είναι μια ομάδα υποστήριξης ψυχικής υγείας, αν έχεις τις δεξιότητες για ένα τέτοιο πράγμα. Ακόμη, θα μπορούσες να φτιάξεις ομαδικές συνομιλίες σε διάφορες εφαρμογές και social media με συναδέλφους, συντρόφισσες, φίλες, συμφοιτητές και να μοιράζεστε ιδέες και βιώματα.

 

4. Οικονομική και άλλη βοήθεια σε ομάδες αλληλεγγύης

Μπορείς να στηρίξεις την Ομάδα Αλληλοβοήθειας στις ευπαθείς ομάδες ενάντια στον Covid-19 που στεγάζεται στο Αυτοδιαχειριζόμενο Στέκι Καλλιθέας Buena Vista, Διεύθυνση: Αριστείδου 121. Οι ημέρες που θα είναι διαθέσιμο το στέκι αυτή την εβδομάδα θα είναι από Δευτέρα 23/3 μέχρι Κυριακή 29/3 από τις 16:00 εώς τις 18:00, πλην της Παρασκευής που θα είναι κλειστός ο χώρος. FB: https://www.facebook.com/buenavistakal/

ΑΡΙΘΜΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΧΩΡΟΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ-ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΑΝΑ ΠΕΡΙΟΧΗ: https://www.kinimatorama.net/event/117537

Συγκέντρωση ειδών πρώτης ανάγκης [Λάρισα]: https://www.kinimatorama.net/event/117440

Αυτοοργανωμένη Δομή Αλληλεγγύης/Συλλογής&Προσφοράς ειδών “Το Ντουλάπι”: https://www.kinimatorama.net/event/117465

Συλλογή ειδών 1ης ανάγκης για όσους/ες τα χρειάζονται & χρημάτων [Πάτρα]: https://www.kinimatorama.net/event/117500

 

(Η λίστα με τις ομάδες αλληλοβοήθειας θα ανανεώνεται)

 

5. Πες στους γείτονές σου για την απεργία ενοικίου

Αυτό μπορεί να είναι δύσκολο ανάλογα με το αν και τα υπόλοιπα άτομα είναι σε καραντίνα, αλλά μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους ψηφιακά ή απο κοντά κρατώντας τα μέτρα υγιεινής. Είναι δύσκολο διακύβευμα. Θέλει οργάνωση, προπαγάνδιση και στήριξη νομική ώστε να αντισταθείτε σε περίπτωση έξωσης.

 

6. Δημιούργησε προϋποθέσεις ατομικής και συλλογικής αυτονομίας 

Εάν μπορείς άρχισε να καλλιεργείς τρόφιμα στο παράθυρό ή στο μπαλκόνι σου. Η πρόσβαση σε φρέσκα τρόφιμα είναι απαραίτητη αν θέλεις να διατηρήσεις την εαυτή σου σε καλή κατάσταση. Η καλλιέργεια βοτάνων είναι επίσης μια επιλογή. Παίρνει περισσότερο χρόνο, αλλά ποτέ δεν είναι αργά να ξεκινήσεις. Δώσε κάποιες από τις γλάστρες σου σε γείτονες ώστε να τους βάλεις στην διαδικασία της καλλιέργειας.

 

7. Μάθε μια δεξιότητα

Μάθε μια δεξιότητα που θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις στο μέλλον. Οτιδήποτε, από το πώς να ανοίγεις λουκέτα και κλειδαριές μεχρί το πως να κρυπτογραφείς μνήμες και e-mail . Οι δεξιότητες αυτές μπορεί να σου χρειαστούν στην πολιτική σου δράση.

 

8. Μάθε σε άλλα άτομα τη δεξιότητα σου

Χρησιμοποιήσε το διαδύκτιο για να δώσεις τις γνώσεις σου πάνω σε πρακτικά ζητήματα. Να είστε σίγουρες πως έχετε καλή ασφάλεια. Μην χρησιμοποιήσεις το διαδύκτιο για να μεταδώσεις παράνομες δεξιότητες.

 

9. Αναβάθμισε την ασφάλεια σου στον κυβερνοχώρο

https://hackblossom.org/cybersecurity/

 

10. Φρόντισε τη σωματική και ψυχική σου υγεία

Φρόντισε τη σωματική και ψυχική σου υγεία όσο καλύτερα μπορείς. Αυτό μπορεί να μην φαίνεται σαν άμεση δράση, αλλά είναι ένα ουσιαστικό μέρος της. Μπορούμε να συνεχίσουμε τον αγώνα μόνο αν φροντίζουμε τις εαυτές μας. Αυτή είναι μια λίστα συμβουλών για την ανάκαμψη από μια αγχωτική εμπειρία: https://supportrecoveryteam.wordpress.com/tips-for-recovery/

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Μην πιέσεις τον εαυτό σου να κάνει όλα αυτά τα πράγματα. Σε περιόδους αβεβαιότητας και άνγχους είναι εύκολο να νιώθεις ότι δεν κάνεις κάτι και οτί πρέπει να κάνεις. Χαλάρωσε. Δώσε προτεραιότητα στο να νιώσεις καλά. Διαλέξτε κάτι που αισθάνεσε οτί μπορείς να κάνεις και ξεκίνησε από εκεί.

Δημοσιεύθηκε από

Αδέσποτος

★Προσοχή Δαγκώνει...

One thought on “Δέκα άμεσες δράσεις που μπορείς να κάνεις από την καραντίνα”

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s